вівторок, 1 грудня 2015 р.

Аукціон знань!        
Потренуйте мізки, поворуши звивини.
Бути цікавим – це класно!
Уміти багато – це здорово!
Бути самим собою просто чудово!

  Мета: 1.Підвищення пізнавального інтересу до предмету математики.
             2. Розвиток логічного мислення, мови, уваги..
             3. Сприяти спонуканню кожного учня до творчого пошуку і роздумів,
              розкриття свого творчого потенціалу.


В аукціоні беруть участь 10 учнів з 6 класів, кожен з яких отримує сигнальну картку з літерами «А», «Б», «В», «Г». Ведучий читає запитання, а учні показують за допомогою карток правильну відповідь. Жюрі підраховує кількість правильних відповідей кожного учасника.
І тур
Відповідай на питання вікторини і заробляй бал і повагу, а може бути захоплення!
1. Яка математична дію з клітинами забезпечує зростання органів живого організму?
А– додавання;                  В – віднімання;
Б- множення;                    Г– ділення.
2. Що виходить при діленні чисел?
А- Частка;                           В  – Приватка;
Б- Громадка;                       Г– Колективка
3. Що потрібно брати з героїв, а також з усіх чесних, добрих і порядних людей?
А- Задачу;                            В – Приклад;
Б- Рівняння;                        Г – Систему рівнянь
4. Який результат арифметичної дії є солодким на смак?
А різниця;                          В  – сума;
Б– частка;                            Г  – остача
.
5. Який математичний знак існує?
А- Корінь;                              В – Стебло;
Б- Лист;                                Г  – Квітка
6. Якому овочу математичний радикал (витяг кореня) є «родичем»?
А– томат;                               В  – огірок;
Б– редис;                                Г – репа.
7. Формули якого множення вивчають на уроках математики в школі?
А- Швидкісного;                   В - Прискореного;
Б- Скороченого;                    Г- Фігурного
8. Що іноді роблять з персоналом підприємства?
А- Спрощення;                      В  – Приведення подібних членів;
Б- Скорочення;                      Г – Винесення за дужки.
9. Як називається повторювана група цифр у записі нескінченної дробу?
- Тайм;                                     – Період;
- Раунд;                                   – Гейм
10. Як закінчується ця відоме прислів’я: «Ясно, як …»?
А- Двічі два;                             В – Тричі три;
Б- П’ятьма п’ять;                      Г – Шістьма шість.
11. Як називається відома картина російського живописця-передвижника Н. П. Богданова-Бельського?
А- «Доказ теореми»;                  В – «Обчислення за допомогою калькулятора»;
Б- «Лічба»;                                  Г – «Пробне тестування».
12. Що проводять, коли зіставляють або порівнюють одне явище з іншим, подібним?
А- Перпендикуляри;                   В – Паралелі;
Б- Похилі;                                     Г– Спіралі.
13. Яка геометрична фігура підробляє в цирку гімнастичним снарядом?
А- Коло;                                          В – Прямокутник;
Б- Ромб;                                           Г – Трапеція
14. Які геометричні фігури є спортивними гімнастичними снарядами?
А- Кільця;                                        В – Квадрати;
Б- Ромби;                                         Г – Трикутники.
15. Що є назвою музичного інструмента?
А- Трикутник;                               В  – Квадрат;
Б- Овал;                                          Г  – Ромб
16. Яким математичним словом характеризують нетовариську, скритну людину?
А- Прямолінійний;                   В - Замкнутий;
Б- Пунктуальний;                     Г– Увігнутий.
17. Як називається щільна вовняна тканина з похилим рубчиком?
А Гіпотенуза;                    В- Бісектриса;
Б- Медіана;                        Г – Діагональ
18. Як ще можна назвати багатокутник?
А- Полігон;                       В - Плац;
Б- Казарма;                       Г - Бліндаж
19. Яка планета немислима без кілець?
А Юпітер;                       В - Марс;
Б- Венера;                       Г - Уран
20. Яка з цих геометричних фігур дала назву хвороби і кістки руки людини?
А- Пряма;                           В – Промінь;
Б- Відрізок;                        Г  - Ламана
21. Закінчіть  прислів’я: «Всякому мила своя …»
А- Висота;                           В – Сторона;
Б- Медіана;                         Г - Бісектриса.
П’ятеро учнів, що отримали найбільшу кількість балів проходять до наступного туру

http://te.zavantag.com/tw_files2/urls_10/29/d-28597/28597_html_14c39861.gifhttp://te.zavantag.com/tw_files2/urls_10/29/d-28597/28597_html_14c39861.gifІІ раунд
(5 учнів, кожному ставиться запитання по черзі, у кінці вибуває два учні.)
1    Як називаються числа, що використовуються для лічби предметів? (Натуральні)
2  Скільки нулів у розрядній одиниці, що називається «мільйон»? (6)
3  Яке число без остачі ділиться на всі числа? (0)
4  Як називається фігура, що утворюється двома променями, що виходять з однієї точки? (Кут)
5  Як називається рівність, що містить невідоме число, позначене буквою? (Рівняння)
6  Яким приладом вимірюють кути? (Транспортиром)
7  «Найменша» геометрична фігура. (Точка)
8  Хто автор підручника з математики, за яким ви навчаєтесь?
9  Чому дорівнює площа квадрата, сторона якого дорівнює 7см?(49см:)
10  Як називається знак операції додавання? (Плюс)
11   Порівняти числа: 11/21 і 1. (11/21 < 1)
12  Обчислити: 24·0,05. (1,2)
13  Чи ділиться добуток чисел 15·36 на 45? (Так) 
14  Чим можна замінити риску дробу? (Діленням)
15  Обчислити: http://te.zavantag.com/tw_files2/urls_10/29/d-28597/28597_html_m7599372b.gif http://te.zavantag.com/tw_files2/urls_10/29/d-28597/28597_html_6c237f72.gif

16  Геометрична фігура, що не має ні початку, ні кінця. (Пряма)
17  Градусна міра прямого кута. (90°)
18  Скільки сантиметрів у одному дециметрі? (10)
19  Обчислити: 156 ·2 ·0. (0)
20  Число 1,1 збільшити у 5 разів. (5,5)
21  Скільки секунд у 2 хвилинах? (120 секунд)
22  Довжина сторони квадрата 5 см. Який його периметр? (20 см)
23  Обчислити:  http://te.zavantag.com/tw_files2/urls_10/29/d-28597/28597_html_45c94872.gif
24   Прямокутник, у якого усі сторони рівні, — це ... (Квадрат)
25   Скільки - цифр використовується для запису чисел? (10)



ІII раунд
(З учні, кожному ставиться по 3 запитання)
1.Горіло 8 свічок, три з них погасили. Скільки свічок залишилося? (З, бо 5 згоріло)
2.На одному літаку 20 пасажирів, що в 4 рази менше, ніж на другому.
 3. Скільки пасажирів на другому літаку? (80)
4. Одна курка вивела 10 курчат, що на 5 більше, ніж вивела друга. Скільки курчат вивела друга курка? (5)
5. За покупку заплатили 20 грн і ще половину цієї суми. Скільки за¬ платили за покупку? (30 грн)
6. Два учні грали в шахи 4 год. По скільки годин грав кожен з них? (По 4 год)
7. У полі працювали 5 комбайнів, 2 з них зупинилися. Скільки комбайнів залишилося? (5)
8. Скільки кольорів у веселки? (7)
9. В одній сім'ї 2 батька і 2 сини. Скільки чоловіків у сім'ї? (3)

Нагородження переможців

Немає коментарів:

Дописати коментар